EG INJECTO DUO

 

EG INJECTO DUO to system sekwencyjnego wtrysku gazu do aut z 3-cylindrowymi oraz 4-cylindrowymi silnikami z tzw. dualnym systemem wtrysku benzyny, tzn. posiadających zarówno pośredni wielopunktowy (MPI) jak i bezpośredni (DI) wtrysk benzyny.

Gaz podawany jest do kolektora dolotowego przy wykorzystaniu 3 lub 4 wtryskiwaczy gazowych w zależności od ilości cylindrów silnika pojazdu.
Innowacyjny algorytm autokalibracji oraz mapowania umożliwia szybkie i intuicyjne zestrojenie systemu w sposób zbliżony do sposobu kalibracji standardowego systemu EG INJECTO 48.4. Przy poprawnym zestrojeniu systemu podczas jazdy na gazie przejścia
pomiędzy zmieniającymi się strategiami wtrysku benzyny są nieodczuwalne, przy jednoczesnym zachowaniu osiągów pojazdu jak podczas zasilania silnika benzyną.

Wbudowany w sterownik oscyloskop umożliwia szybką identyfikację sygnałów wejściowych i weryfikację poprawności wykonanych połączeń. System składa się w dwóch, połączonych ze sobą przewodem komunikacyjnym, sterowników: sterownika wtrysku gazu EG INJECTO 48.4
DUO oraz emulatora układu wtrysku pośredniego EG INJECTO 24.4 MPI, który umożliwia prawidłową emulację sygnałów benzynowych wtryskiwaczy MPI kiedy silnik pracuje na zasilaniu gazowym

  • Obsługa pojazdów 3-cylindrowych (3 benzynowe wtryskiwacze elektromagnetyczne DI + 3 benzynowe wtryskiwacze MPI) oraz 4 – cylindrowych (4 benzynowe wtryskiwacze elektromagnetyczne DI + 4 benzynowe wtryskiwacze MPI).
  • Zautomatyzowane, uproszczone strojenie instalacji z wykorzystaniem odczytów OBD.
  • Ciągły zapis i monitorowanie procentowego udziału benzyny podczas jazdy na gazie.
  • Możliwość zautomatyzowanego kasowanie błędów OBD sterownika benzynowego.
  • Współpraca z rejestratorem parametrów podłączanym pod złącze diagnostyczne instalacji.
  • Obsługa aut z funkcją START/STOP.
  • Wbudowany emulator wysokiego ciśnienia paliwa (HPS) oraz niskiego ciśnienia paliwa (LPS).
  • Temperatura pracy -40 … +120 st. C.
  • Homologacje EKG ONZ na zgodność z LPG oraz CNG.
Menu